Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Schnitzelhut. Meer weten? Ontdek meer
maikel
21 jun 2026 om 20:55
snitsels waren goed. bezorging duurde 1 tot 1,5 uur. maar ja wij kozen daarvoor. daarna duurde het nog 55 min voor dat het kwam.
Gerda
19 jun 2026 om 19:18
het eten was lekker en nog goed warm toen het bezorgd werd. Ik ga zeker nog vaker bij hun bestellen
Jeroen
18 jun 2026 om 20:39
wederom heerlijk
Marnix
18 jun 2026 om 19:05
Ik bestelde pittige spareribs, en dat heb ik geweten
Sabine
5 jun 2026 om 13:22
Snel bezorgd, kwaliteit van het eten was erg goed en veel voor wat je betaalde.
Wilma
30 mei 2026 om 19:33
Heerlijke maaltijd
Colin
24 mei 2026 om 23:16
lekker eten, wel duurde het erg lang voordat het eten er was.
Mark
24 mei 2026 om 22:09
Was perfect bezorg binnen het tijdvak. Patat was nog lekker krokant en de schnitzel erg lekker! Zeker aan te raden.
Kate
24 mei 2026 om 20:41
Snel bezorgd, heerlijk gegeten! Heerlijk krokante patat en de kipschnitzels met champignonroomsaus waren ook top
Lesley
23 mei 2026 om 15:59
top!
SB
21 mei 2026 om 7:49
Vind dat je voor 25 euro mag verwachten dat alles er bij zit (menu). Ipv kiezen uit drinken of sla bijvoorbeeld. En dan ook weer extra betalen voor aardappelpartjes terwijl het dezelfde frituur ingaat. Is gewoon gierig.
Mariane
10 mei 2026 om 20:31
het duurde ca 2 uur voordat we onze bestelling kregen en toen was het ook nog koud/lauw.